Referenties

Lees hier enkele referenties van bedrijven die met Annelore hebben samen gewerkt.

‘Betrouwbaar, no nonsense en houdt zich aan afspraken’

“Ik ken Annelore nu een jaar of tien en ik heb veel respect voor haar werkwijze. In de bouw wereld is haar directe aanpak heel effectief: ze kan op een heel subtiele manier zorgen dat iedereen doet wat hij moet doen. Tijdens een bouwvergadering weet ze iedereen stil te krijgen. Die directe manier van aansturing en prettige wijze van communiceren maakt dat iedereen die met haar werkt respect voor haar heeft.”

Wilfred Sparreboom, Stokvis winkelpuien en rolluiken

‘Prettige persoonlijkheid’

“Van 2000 tot 2008 werkten wij samen met Annelore in haar functie als manager onroerend goed/ facility bij Belcompany.  Bij het openen van nieuwe Belcompany filialen en het verbouwen van bestaande winkels was Annelore ons aanspreekpunt en zowel financieel als technisch verantwoordelijk voor de winkels. Als onafhankelijk adviesbureau hebben wij haar mogen ondersteunen in het tekenwerk, vergunningstrajecten, inkoop en het projectmanagement. Ik heb haar leren kennen als een daadkrachtige persoonlijkheid, iemand die doorpakt en waar nodig snel schakelt. Ze is een prettige persoonlijkheid met veel kennis en vaardigheden op facilitair gebied.”

Andre de Haas, directeur Spect bouwmanagers en adviseurs

‘Op de shortlist’

“Tijdens de jarenlange zakelijke relatie die we hebben heb ik Annelore leren kennen als een uiterst professionele zakenvrouw, waarvoor geldt: afspraak is afspraak, binnen alle redelijkheid. Ze behoudt het overzicht, leeft zich goed in in een project, is bijzonder kritisch en houdt ook de tijdsplanning in de gaten. Het is natuurlijk onmogelijk om van alle facilitaire noviteiten op de hoogte te zijn, maar Annelore heeft zo’n groot en goed netwerk om zich heen verzameld dat ieder facilitair vraagstuk bij haar in goede handen is. Bij iedereen die op facilitair vlak een uitdaging heeft moet zij dan ook zeker op de shortlist staan.”

Marijn van Dijkhuizen, Progenta Projectservices

‘Écht aandacht voor mensen’

Ik heb de afgelopen drie jaar samen met Annelore gewerkt. Haar manier van samenwerken en haar omgang met de bewoners en collega’s van de Gelderhorst is heel fijn. Helder en zonder gezeur. Ze heeft veel ervaring en kennis van zaken. Ik heb heel veel van haar geleerd, ook in het leidinggeven. We hebben o.a. gewerkt aan onze huishouding en het samenvoegen van een aantal teams. Dankzij de hulp van Annelore is het écht een team geworden.

Annelore komt haar afspraken na, ze is een mensenmens, heel sociaal en ze heeft écht aandacht voor mensen. Als ik zelf vrij was kon ik het werk met een goed gevoel aan haar overlaten. We zitten hier met een bijzondere doelgroep (dove ouderen), dat vond Annelore helemaal niet lastig. In het begin is communiceren een uitdaging, maar daar heeft ze scholing voor gevolgd. Ze schroomde daarbij niet om om hulp te vragen. Ik zou haar zeker aanraden bij anderen, ze maakt haar slogan ‘facilitair met flair’ absoluut waar.

Willeke van Dis, teamleider Services bij Gelderhorst

‘Proactief, zelfstandig en flexibel’

Annelore heeft drie jaar bij de Gelderhorst een opdracht vervuld. In die tijd heeft zij zich bezig gehouden met het inregelen van onze huishouding en de renovatie van ons zorghuis. Voor de renovatie heeft zij o.a. de verhuizingen van alle bewoners gecoördineerd. Hierbij keek ze heel gericht naar elke bewoner en wat diegene nodig had. Door corona kampte we in onze kleine organisatie met een beperkte capaciteit. Bijzonder om te zien hoe betrokken en verantwoordelijk ze zich opstelde als externe kracht. Annelore zag het werk, deed een voorstel of stapte in het gat. Proactief, zelfstandig en flexibel.

Al met al heb ik Annelore leren kennen als een heel vrolijk persoon. Positief, maar ook altijd eerlijk. Ze is duidelijk in haar communicatie en schakelt makkelijk tussen de verschillende lagen in onze organisatie. Bovendien komt ze altijd haar afspraken na, heel fijn!

Marijn Goedbloed, manager Facilitaire dienstverlening bij Gelderhorst

‘Oprechte en eerlijke doorpakker’

We zijn verhuisd van een pand met veel opslagruimte naar een kantoorpand met weinig opslagruimte. Daardoor moesten we niet alleen onze spullen een nieuwe plek geven, maar ook onze mannen een nieuwe werkwijze aanleren. Annelore heeft de coördinatie voor dit project opgepakt. Van architect tot en met oplevering, inclusief operationele zaken zoals groenonderhoud en beveiliging. In totaal heeft zij ongeveer 1,5 jaar (parttime) bij ons gewerkt, waarbij ze haar uren flexibel inzette wanneer nodig.

Tijdens zo’n verhuizing moeten heel veel keuzes gemaakt worden, maar de schoorsteen moet ook blijven roken. Daar werd de toegevoegde waarde van Annelore duidelijk. Zij ontzorgde ons door belangrijke keuzes aan ons voor te leggen en de rest zelf op te pakken. Hierbij heb ik Annelore ervaren als een oprechte en eerlijke doorpakker. Een fijne tijdelijke collega die niet bang is om de discussie aan te gaan of minder leuk nieuws te vertellen. Maar je kan ook goed met haar lachen, ze past zich makkelijk aan aan haar omgeving. Ze zou voor ieder bedrijf in een dergelijk proces van toegevoegde waarde zijn!

David Tiegelaar, director operations bij LCT-Textilligence